مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-03سياسي

باغ موزه دفاع مقدس گیلان به مرکز گردشگری فرهنگی تبدیل شود


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، باغ موزه دفاع مقدس گیلان را فرصتی برای نشان دادن جلوه فرهنگی و معنوی این استان به کشور دانست و گفت: - ایسنا/گیلان رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، باغ موزه دفاع مقدس گیلان را فرصتی برای نشان دادن جلوه فرهنگی و معنوی این استان به کشور دانست و گفت: باغ موزه دفاع مقدس گیلان این ظرفیت را دارد که به مرکز گردشگری فرهنگی تبدیل شود.

سردار عباس بایرامی امروز در جلسه کمیته مراکز فرهنگی و یادمان های شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان، از افتتاح همزمان باغ موزه دفاع مقدس پنج استان با دستور رییس جمهور در آغازین روز هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و اظهار کرد: اگرچه گیلان جزو آخرین استان هایی بود که کار احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس را آغاز کرد، اما اهتمام مجموعه استان موجب شده اکنون جزو استان های میانه باشد.

وی با بیان اینکه تا سال 1404 باغ موزه دفاع مقدس در همه استان ها باید به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس گیلان باید به نماد استان در کشور تبدیل شود.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس مقدس کشور، از دستگاه های مرتبط خواست هم افزایی داشته باشند و هر کدام گوشه کار را بگیرند و عنوان کرد: طبق برنامه ششم، دستگاه ها می توانند نسبت به فراهم سازی زیرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس گیلان به مرکز گردشگری فرهنگی تبدیل شود

باغ موزه دفاع مقدس گیلان به مرکز گردشگری فرهنگی تبدیل شود